loading...
◄آپدیت روزانه نود 32►
تبلیغات و پیشنهادات
سورپرایز بزرگ ، 6 میلیون بزن تو جیب مبارک

http://businessplan.rozblog.com/Cat/437

جملات زیبا

،antivirus ، daily update،







 eset،free ، Nod32 Antivirus 4، ،freie ، halinde، keys blog، keys 







search، پنج شنبه،1،29، 30، 31، ، latest username password، libreng 







serial nod32، جمعه، ،libreng serial nod32 ،90،ESET Smart Security 4، 19 







 ، 20،  دانلود آنتي ويروس و سريال روزانه ،ESET NOD32 Antivirus 







4.2.42.0|37.6M ،  ،قابليت هاي ديگر برنامه ،دانلود آنتي وبروس 32بيتي ، 







دانلود آنتي ويروس 64 بيتي، يک شنبه، 25، 26، 27، 28،  ،آموزش آپديت نود32 







،Nod 32 آپديت روزانه آنتي ويروس ،سه شنبه ، چهارشنبه،21 ،22 ، 23،24 ، ، 







آپديت روزانه آنتي ويرووس NOD32 و User & Pass For NOD32 Anti 







Virus،  ،دوشنبه ، 2، 3، 4، Password،جديدترين User ، Pass آنتي ويرووس ، 







،Username،  ،5 ،6 ، 7،8 ،9 ، 10، 11، 12،13 ،14، 15، 16،17،18 ،

مهم نیست که چه چیزی داریم ...
مهم اینه که از داشته هامون چطور استفاده کنیم .
با یک شمع و چند کتاب و معلم میشه شد بوعلی سینا .
با یه کتابخونه بزرگ و مدارس آنچنانی و معلم های خصوصی میشه هیچ چیز نشد.
انتخاب با ماست ...

بیست سال بعد، بابت کارهایی که نکرده‌ای بیشتر افسوس

می‌خوری تا بابت کارهایی که کرده‌ای.
بنابراین روحیه تسلیم‌پذیری را کنار بگذار. از حاشیه امنیت

بیرون بیا. جستجو کن. بگرد. آرزو کن. کشف کن .
مارک تواین

بهتراست منفورباشی به خاطر چیزی که هستی

 بجای اینکه محبوب باشی به خاطرچیزی که نیستی

ماه مهمانی خدا

آمد آن ماه پر فضیلت، همانی که خدا آن را بر همه ی ماهها فضیلت بخشید. همان ماهی که اَنزَلتَ فیهِ القُرآن. همان ماهی که فیهِ لَیلَتَ القَدر. همان ماهی که خَیرٌ مِن اَلفِ شَهر.

آماده شویم. ماهی آمد از سوی خدا که در آن شیطان در بند و زنجیر است. در اینجاست که انسان به تمامیت تمام آزموده می شود. آزمونی که پیروزی در آن به یک لحظه گناه نکردن است.

فرخنده باد این ماه مبارک که در آن هر یک آیه خواندن به اندازه یک ختم قرآن ثواب دارد. اکمل ثوابها. افضل توبه ها در آن اتفاق می افتد. بهترین ماه خدا به سوی ما آمده. پس بسم الله بگو و یاد خدا کن وشکر او را بجا آور که یک بار دیگر خدا عمری به تو داد و تو دوباره این ماه را درک کردی.

چه خوب می شود اگر امام عصر (عج) در این ماه مبارک پرده از چهره بگشاید. مولا جان منتظر هستیم . اللهم عجل لولیک الفرج.........

آخرین ارسال های انجمن
تاجر ایرانی بازدید : 769 13 سال پیش نظرات (0)

مقدمه مقاله :
بهتر کردن خدمات به مشتریان آسانتر و ساده گردیده است؛ همان طور که می دانید بخش خدمات مشتریان یکی از بخش های حیاتی در هر تجارت می باشد . شما با کمک و همیاری این بخش به راحتی قادر خواهید بود که موقعیت شرکت خودتان را بین رقبا ترفیع دهید و تعداد مشتریان خود را به همان میزان که می خواهید افزایش دهید . و مدیریت دراین قسمت ضرورت و نقشی بلامعارض دارد .

در غیر این صورت مشتریانی به شرکت و تجارت شما وارد خواهند شد که: اولا" زیاد سود آورنیستند ، ثانیا"برای مدت زمان طولانی ، دوام نخواهند یافت . در کل ، اصل خدمات مشتریان بیانگربکارگیری روشها و شیوه هایی است که، باعث برگرداندن مشتریان به شرکت می شود . چه مشتریان قدیمی و چه جدید . تا طوری آنها را از شرکتتان بدرقه کنید که با شادی تمام آنجا راترک کرده ؛ ودر همه جا از شرکت شما تعریف وتمجید کنند . تا آنها نیز با مراجعه به شرکت همان نتیجه مثبت را تجربه کنند و جزو مشتریان دایمی شما شوند .

توجه کنید که اگر شما فروشنده خوب باشید می توانید هر چیزی را به هرکسی ، ولی فقط یکبار بفروشید اما این به سیستم خدمات مشتریان برمی گردد که؛ توان فروش چیز دیگری به همان مشتری را داشته باشد و باعث شود که آن مشتری دوباره به شرکت شما برگردد . پس، تفاوتی بین فروشندگی و خدمات مشتریان وجود دارد که در بالا به آنها اشاره شد. متن: ضرورت یک سیستم خدمات به مشتریان خوب ، ایجاد یک ارتباط خوب در بین مشتریان است . آن چنان رابطه ای که باعث ترغیب حتی یک مشتری نیز بشود و مراجعه دوباره اش را سبب گردد. به نظر شما چگونه این چنین مسئله و رابطه ای برقرار می شود . همواره این را باید به خاطر داشته باشید که: شما بر اساس آنچه انجام می دهید قضاوت می شوید نه آنچه را که می گویید . اگر شما واقعا" ، سیستم خدمات مشتریان خوبی داشته باشید مسایلی که در ذیل آمده است قدم به قدم شما را یاری خواهد کرد و مطمئنا" شما ، با پیروی کردن این اصول به یک سیستم برتر خدمات مشتریان خواهید رسید .

1) به تلفنها جواب دهید .

اگر به شما تماسی ناموفق شده آن را دنبال کنید یا از سیستم پاسخگو استفاده کنید . یا حتی ا گر لازم شد فردی را فقط برای این کار استخدام کنید . اما مطمئن باشید که حتما" فردی است که به تلفن ها جواب می دهد توجه کنید که منظور شخصی است که به طور زنده به تلفن کننده ها پاسخ می گوید. چون مردم دوست دارند به یک صدای زنده گوش دهند تا به صدای یک رباط .

2) به کسی قول ندهید تا اینکه توان اجرایی آن را داشته باشید.

رو راستی یکی از شرطهای اساسی داشتن رابطه خوب است . و داشتن خدمات مشتریان عالی نیز، از این رابطه مستثنا نیست . مثلا"اگر شما به مشتریتان می گویید ، مبلمان شما روز سه شنبه درمنزلتان خواهد بود مطمئن باشید که روز سه شنبه مبلمان در منزل مشتری خواهد بود. و الاقول ندهید . این مسئله در مورد قرار ملاقات با مشتریان داشتن و … نیز مصداق دارد . حتما"قبل از آنکه قولی بدهید در مورد به جا آوردن آن فکر کنید زیرا هیچ چیز مشتریان را بیشتر از بد قولی نمی آزارد .

3) به حرفهای مشتریان خود گوش دهید .

آیا چیز بدتر از این وجود دارد که مشکلی داشته باشید وبخواهید آن را به کسی که مسئول می دانید بگویید ولی بعد از گفتن مشکل متوجه شوید که او اصلا"به حرفهای شما گوش نداده یا اصلا" از اول به سخنان شما توجهی نمی کرده است و شما نیاز به تکرار مجدد دارید؟ حتما" یادداشتی بردارید و به حرفهای مشتریان گوش کنید و نکته های مهم را نکته برداری کنید و با دادن جوابهای شفاف و منطقی به آنها، این فرصت را برایشان فراهم سازید ،که متوجه شوند به آنها توجه کامل داشته اید و آنها را تکریم نمو ده اید.
 4) به شکایات دقیقا" رسیدگی کنید.

معمولا"اکثر افراد دوست ندارند که از آنها ویا شرکت آنها انتقاد شود و وقتی با این مسئله مواجه می شوند، تعصبهایی و گاها" نا به جا و اضافی از خود نشان می دهند که گاها" اصلا" منطقی نیست. اما ،برای داشتن یک سیستم مناسب خدمات مشتریان ، مجبوریم که به انتقادات گاها" بسیار سازندهی مشتریان، گوش فرا دهیم و این انعطاف رادرخود ایجاد کنیم تا اینکه، مشتریان راازخود و از شرکت نا راضی نکنیم . چون گاها" یک مشتری که به خاطرعدم رسیدگی مطلوب به شکایتش ازشرکت ناراضی شده است، گروهی از افراد که به نحوی با او وابستگی دارند را نیز از شرکت دور کرده است.

5) مساعدت کننده باشید ، حتی اگر فایده فوری در آن نباشد .

اگر روزی به خاطر عوض کردن بند ساعت قدیمی مورد علاقه ی تان به یک تعمیر گاه ساعت مراجعه کنید واز او بخواهید که بند را برای شما عوض کند در صورتی که اوآن را در ویترین تعمیر گاه نداشته باشد و به شما بگوید احتمالا" در میان ساعتهای قدیمی که در انبار مانده است دارد وبعد از مدتی گشتن، آن را پیدا کند و بدون اینکه پولی از شما بخواهد آن را تعویض کند . شما نا خود آگاه به او مدیون می شوید و مدتی بعد اگر شما بخواهید برای دوستتان ، یک ساعت بگیرید مطمئنا" به او مرا جعه خواهید کرد و حتی اگر این داستان را پیش یک نفر یا دوستانتان نیز تعریف کنید ، احتمال اینکه فرد شنونده نیز مشتری وی شود نیز زیاد است . یعنی همان : اصل مساعدت بدون توجه به بهره فوری

6) کارمند یا کارمندانتان را همیشه فرد یاری رسان و آگاه تربیت کنید .

این کار را یا خودتان انجام دهید یا به فرد دیگری واگذار کنید و از آنها بخواهید که دقیقا"الگوهای اخلاقی را رعایت کنند . مثلا" اگر کسی زنگ زد و یکی از کارمندان را خواست نگوید که من نمی دانم یا به من مربوط نیست بلکه بگوید" وقتی برگشت به او می گویم که با شما تماس بگیرد " در کل: کارمندان شرکت را ملزم به رعایت منشور اخلاقی کنید .

7) قدم های اضافی بردارید .

به عنوان نمونه اگر کسی به مغازه شما قدم گذاشت و درمورد کالای x از شما پرسید نگویید که "آن کالا درقفسه شماره 3 در انتهای مغازه است "بلکه، چند قدمی با او بردارید و او را به قفسه شماره 3 در انتهای مغازه راهنمایی کنید . واین بهتر از آن است که صاف با یستید و فقط جواب دهید.ضمنا" بعد از اینکه مشتری جنسش رابرداشت قدری منتظر شوید. ممکن است از شما در مورد کالایی که برداشته است یا اصلا" در مورد کالایی دیگر سوال داشته باشد . و او انتظار راهنمایی از شما را دارد. بله ،چند قدم اضافی برداشتن به همراه مشتری نیز جزوی از اصول بخش خدمات مشتریان است. شاید بگویید که این چند قدم اضافی را بعضی مشتریان توجه ندارند، ولی این طور نیست، مشتریان به هر کار اضافی که برای آنها انجام می دهید توجه فوق العاده دارند . وازان در بین سایر افراد خارج شرکت (خانواده – دوستان و... )به خوبی و اخلاق یاد می کنند.

8) از مشتریانتان هر قدر که در توان دارید تشکر کنید.

با دادن برگهای تخفیف و قرعه کشی ها و دادن امتیاز خاص به مشتریان شرکت ، به آنها بگویید که برایشان احترام قائلید. زیرا مردم اکثرا" دوست دارند مورد تشویق و تمجید قرار گیرند . نتیجه گیری: اگر شما این 8 شیوه را به کار گیرید؛ شرکت شما به شرکتی که دارای بخش خدمات مشتریان عالی است شناخته می شود و می توانید مشتریانتان را به هر آن طور که می خواهید مدیریت کنید. و میزان مشتریانتان را افزایش دهید وقیمتها را به هر آن طور که می خواهید تغییردهید زیرا میدان رقابت در دست شماست. وهر کسی که میدان رقابت دراختیارش باشد حق انحصار بازار را دارد و این یعنی همان موفقیت .

محمد رضا نوروزی-مدیریت دولتی
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تو به من خندیدی! و نمی دانستی من به چه دلهره,از باغچهء همسایه سیب را دزدیدم. باغبان از پی من تند دو ید. سیب را دست تو دید غضب آلوده به من کرد نگاه سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک و تو رفتی و سالهاست هنوز خش خش گام تو تکرار کنان میدهد آزارم و من در اندیشه این پندارم که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت… سیب نداشت…… ◄◄◄◄◄◄◄ آنگاه که غرور کسی رو له میکنی ، آن گاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی ، آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی ، آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ، می خواهم بدانم ، دستانت را به سوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی ؟ ◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄ به سلامتیِ به سلامتیِ درخت نه به خاطرِ میوه‌ش، به خاطرِ سایه‌ش.◄ به سلامتیِ دیوار! نه به خاطرِ بلندیش، واسه این‌که هیچ‌وقت پشتِ آدم رو خالی نمی‌کنه.◄ به سلامتیِ دریا! نه به خاطرِ بزرگیش، واسه یک‌رنگیش.◄ سلامتیِ سایه! که هیچ‌وقت آدم رو تنها نمی‌ذاره.◄ سلامتیِ پرچم ایران! که سه ‌رنگه شب و روز !که دو رنگه رفیق! که یه‌رنگه.◄ سلامتیه سه تن ناموس و رفیق و وطن◄ سلامتیه سه کس زندونی بی ملاقاتی، سرباز، بیکس◄ به سلامتیِ همه اونایی که دوسشون داریم و نمی‌دونن، دوسمون دارن و نمی‌دونیم.◄ سلامتیِ نهنگ! که گنده‌لات دریاست.◄ به سلامتیِ زنجیر! نه به خاطر این‌که درازه، به خاطر این‌که به هم پیوستس.◄ به سلامتیِ خیار! نه به خاطر «خ»ش، فقط به خاطر «یار»ش.◄ به سلامتیِ شلغم! نه به خاطر «شل»ش، به خاطر «غم»ش.◄ به سلامتیِ کرم خاکی! نه به خاطر کرم‌بودنش، به خاطر خاکی‌بودنش◄ به سلامتیِ پل عابر پیاده! که هم مردا از روش رد می‌شن هم نامردا!◄ به سلامتیِ برف! که هم روش سفیده هم توش.◄ به سلامتیِ رودخونه! که اون‌جا سنگای بزرگ هوای سنگای کوچیکو دارن◄ می‌خوریم به سلامتیِ گاو! که نمی‌گه من، می‌گه ماااااا◄ سلامتیه پلنگ صورتی نه بخاطر رنگش فقط برا آهنگش◄ به سلامتیه عمو جغد شاخدار که با همه گشنگیش بنرو نخورد◄ به سلامتیِ سرنوشت! که نمی‌شه اونو از سر نوشت.. ▪•●●•▪•●●•▪•●●• سالها بود تو را می کردم● همه شب تا به سحرگاه دعا● یاد داری که به من می دادی● درس آزادگی و مهر و وفا● همه کردند چرا ما نکنیم● وصف روی گل زیبای تو را● تا ته دسته فرو خواهم کرد● خنجر خود به گلوگاه نگاه● تو اگر خم نشوی تو نرود● قد رعنای تو از این درگاه● مادرت خوان کرم بود و بداد از پس و پیش● به یتیمان زر و مال و به فقیران بز و میش● یاد داری که تو را شب به سحر می‌کردم● صد دعا از دل مجروح پریشان احوال● ▪•●●•▪•●●•▪•●●▪
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • دانلود آهنگ جدید
  • &&‎&‎ بروزترين مرجع دانلود‎ ‎&&&
  • همچیکده
  • بارسايي ها
  • موج مثبت
  • بوی ظهور
  • visa | مطالب زیبا از سرتاسر وب
  • فروشگاه/کار اینترنتی/دانلود برنامه 90
  • عینک
  • مسائل جنسي و زناشويي و آموزشي
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه لارجرباکس
  • تبادل لینک
  • دانلود برنامه های چت و یاهو
  • ويژه كاشمريها
  • تخت بادی,سرسره بادی,تشک بادی
  • دوربین مدار بسته
  • همسریابی
  • عکس و کلیپ های بالای 8 1 سال
  • گالری عکس بازیگران
  • دانلود فیلم و سریال روز
  • تبادل لینک هوشمند
  • بزرگترین وب سایت تفریحی
  • فقط با یه کلیک صاحب یه سایت رایگان بشید
  • خنده دار ترین کلیپ ها در بهارفا
  • همه فن حریف
  • معرفی بهترین سایت ها و وبلاگ ها
  • كسب درآمد از اينترنت
  • megamusic
  • تور كيش
  • دانلود فیلم های 18- و آهنگ و عکس
  • طلا و سکه
  • ترانه بیست
  • آواز قو
  • افزايش قد
  • دید و بازدید در وب سایت اهورا 2010
  • +وبگرد+
  • بروز ترین مرجع دانلود
  • فروشگاه نیکو
  • هفته نامه و طنز نامه اینترنتی شکرستان
  • X××××دانلود××××X
  • @@ بیـــــا تو دانـــــلود @@
  • ترانه شاد
  • تبادل لینک رایگان
  • جدیدترین و شادترین اهنگهای ایرانی وخارجی
  • تبادل لینک هوشمند و سریع با تمام سایت و وبلاگ ها
  • بزرگ ترین و برترین پایگاه دانلود انواع موزیك
  • رفاقت تعطیل!
  • بزرگ ترین و متنوع ترین فروشگاه ایران
  • hastidaneshvar
  • چت لينك باكس
  • جوایز میلیونی بگیرید
  • وبلاگ تفریحی
  • معرفی بهترین وبلاگ ها و سایت ها
  • دانلود جديد ترين ها
  • کسب درآمد اینترنتی 100% تضمین شده از سایتهای ایرانی واریز پول به حساب شما مستقیم
  • قرار تنهایی من
  • بازی و سرگرمی
  • لینک باکس گیله وا
  • کسب درآمد قانونی در ایران به شیوه نوین با دریافت پیامک
  • فروش وی پی ان ارزان فقط 2000 تومان تعداد محدود :کلیک کنید:
  • داروخانه اينترنتي
  • حراج اینترنتی همه چیز
  • کار در منزل ، کسب درآمد
  • سیستم پربازدید چت لینک باکس
  • کسب درآمد با 2 دلار در سایت work4lr + کار در منزل
  • کار در منزل با درآمد فوق العاده
  • کار در منزل با درآمد زیاد
  • کسب درآمد میلیونی
  • پسران استقلالی
  • بانک پرفکت مانی همراه با توضیحات
  • سایت یونیورسال
  • سایت بیزینس
  • سایت تکتاز
  • گالری عکس مد پیکس
  • کلوب اس ام اس ایرانیان
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2273
  • کل نظرات : 348
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 11264
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 206
  • باردید دیروز : 1,622
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,138
  • بازدید ماه : 49,277
  • بازدید سال : 1,214,311
  • بازدید کلی : 9,464,028
  • کدهای اختصاصی
    لينکستان

    آپدیت روزانه نود 32
    یوزر و
 پسورد نود 32 شنبه 22 مرداد 90,یوزر و پسورد نود 32 یکشنبه 23 مرداد 
90,یوزر و پسورد نود 32 دوشنبه 24 مرداد 90,یوزرنیم و پسورد نود 32 شنبه 22
 مرداد 90,یوزرنیم و پسورد نود 32 یکشنبه 23 مرداد 90,یوزرنیم و پسورد نود 
32 دوشنبه 24 مرداد 90,آپدیت روزانه نود 32 شنبه 22 مرداد 90,آپدیت روزانه 
نود 32 یکشنبه 23 مرداد 90,آپدیت روزانه نود 32 دوشنبه 24 مرداد 90,یوزر و 
پسورد نود 32,یوزرنیم و پسورد نود 32,آپدیت روزانه نود 32,یوزر و پسوورد 
nod32



     
    تاريخ پنج شنبه 25 شهریور  1390



    15/09/2011

    *

    ESET Smart Security and Nod32 Antivirus

     

     

    پسوردها در ادامه مطلب

    Username: EAV-51046574
    Password: nj586djmk3

    Username: EAV-51047090
    Password: un45hjnsbj

    Username: EAV-51063828
    Password: mvteuctv5k

    Username: EAV-51063877
    Password: mtfchrrker

    Username: EAV-51063901
    Password: dej5r4tkcb

    Username: EAV-51063960
    Password: 3vs7tcnxxa

    Username: EAV-51065654
    Password: jnemxjv6fs

    Username: EAV-51065664
    Password: ev5p8a6jre

    Username: EAV-51065675
    Password: 5mhfc3pedh