loading...
◄آپدیت روزانه نود 32►
تبلیغات و پیشنهادات
سورپرایز بزرگ ، 6 میلیون بزن تو جیب مبارک

http://businessplan.rozblog.com/Cat/437

جملات زیبا

،antivirus ، daily update،







 eset،free ، Nod32 Antivirus 4، ،freie ، halinde، keys blog، keys 







search، پنج شنبه،1،29، 30، 31، ، latest username password، libreng 







serial nod32، جمعه، ،libreng serial nod32 ،90،ESET Smart Security 4، 19 







 ، 20،  دانلود آنتي ويروس و سريال روزانه ،ESET NOD32 Antivirus 







4.2.42.0|37.6M ،  ،قابليت هاي ديگر برنامه ،دانلود آنتي وبروس 32بيتي ، 







دانلود آنتي ويروس 64 بيتي، يک شنبه، 25، 26، 27، 28،  ،آموزش آپديت نود32 







،Nod 32 آپديت روزانه آنتي ويروس ،سه شنبه ، چهارشنبه،21 ،22 ، 23،24 ، ، 







آپديت روزانه آنتي ويرووس NOD32 و User & Pass For NOD32 Anti 







Virus،  ،دوشنبه ، 2، 3، 4، Password،جديدترين User ، Pass آنتي ويرووس ، 







،Username،  ،5 ،6 ، 7،8 ،9 ، 10، 11، 12،13 ،14، 15، 16،17،18 ،

مهم نیست که چه چیزی داریم ...
مهم اینه که از داشته هامون چطور استفاده کنیم .
با یک شمع و چند کتاب و معلم میشه شد بوعلی سینا .
با یه کتابخونه بزرگ و مدارس آنچنانی و معلم های خصوصی میشه هیچ چیز نشد.
انتخاب با ماست ...

بیست سال بعد، بابت کارهایی که نکرده‌ای بیشتر افسوس

می‌خوری تا بابت کارهایی که کرده‌ای.
بنابراین روحیه تسلیم‌پذیری را کنار بگذار. از حاشیه امنیت

بیرون بیا. جستجو کن. بگرد. آرزو کن. کشف کن .
مارک تواین

بهتراست منفورباشی به خاطر چیزی که هستی

 بجای اینکه محبوب باشی به خاطرچیزی که نیستی

ماه مهمانی خدا

آمد آن ماه پر فضیلت، همانی که خدا آن را بر همه ی ماهها فضیلت بخشید. همان ماهی که اَنزَلتَ فیهِ القُرآن. همان ماهی که فیهِ لَیلَتَ القَدر. همان ماهی که خَیرٌ مِن اَلفِ شَهر.

آماده شویم. ماهی آمد از سوی خدا که در آن شیطان در بند و زنجیر است. در اینجاست که انسان به تمامیت تمام آزموده می شود. آزمونی که پیروزی در آن به یک لحظه گناه نکردن است.

فرخنده باد این ماه مبارک که در آن هر یک آیه خواندن به اندازه یک ختم قرآن ثواب دارد. اکمل ثوابها. افضل توبه ها در آن اتفاق می افتد. بهترین ماه خدا به سوی ما آمده. پس بسم الله بگو و یاد خدا کن وشکر او را بجا آور که یک بار دیگر خدا عمری به تو داد و تو دوباره این ماه را درک کردی.

چه خوب می شود اگر امام عصر (عج) در این ماه مبارک پرده از چهره بگشاید. مولا جان منتظر هستیم . اللهم عجل لولیک الفرج.........

آخرین ارسال های انجمن
تاجر ایرانی بازدید : 597 13 سال پیش نظرات (0)

به گزارش سرویس ورزشی برنا، همه آنهایی که روح‌الله داداشی را شناخته و می‌شناختند، خوب می‌دانند که ارتباط او با برادرش علی چگونه بود. روح‌الله همه چیز علی بود. جایی نبود که روح‌الله باشد، اما از علی خبری نباشد.


 آپلود سنتر


در حالیکه هنوز کمتر از ۷۲ ساعت از مرگ دلخراش روح‌الله داداشی می‌گذرد و گریه امان برادرش را بریده سایت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت‌وگویی را با علی داداشی برادر روح الله انجام داده‌ که متن کامل آن در زیر آمده است:

* احساس شما از حضور مردم در مراسم تشییع پیکر روح‌الله چه بود؟
- دیروز برای روح‌الله مراسم عروسی گرفتیم. مراسمی که بسیار باشکوه برگزار شد و همه مردم ایران هم در آن حضور داشتند.

* روح‌الله برای شما فراتر از یک برادر بود، اینطور نیست؟
- بله همینطور است. او فرزند و اولاد من بود. فرزندی که نه من بلکه همه مردم ایران به داشتن آن افتخار می‌کردند.

* روزهای بدون روح‌الله برای شما چگونه می‌گذرد؟
- هنوز مرگ روح‌الله را نمی‌توانم باور نمی‌کنم. مرگ روح‌الله یک داغ سنگین برای من بود. باور کنید از زمانی که خبر مرگ روح‌الله را شنیده‌ام از خداوند هر ثانیه برای خودم آرزوی مرگ دارم. چرا که بدون روح‌الله زندگی کردن برایم اصلاً باور کردنی نیست.

* اما خیلی‌ها اعتقاد دارند، که علی باید باشد تا راه روح‌‌الله را ادامه دهد؟
- بله همه همین را به من می‌گویند و همین مساله مسئولیت مرا صد چندان کرده است. به خدا من تازه بعد از مرگ روح‌الله بود که فهمیدم که او چه بوده و که بوده است. من در جریان همه کارهای روح‌الله بودم، اما حالا متوجه شده‌ام که او در جوانمردی در خیلی از جاها مرا دور زده است.

* می‌توان در این باره مثال هم بزنی؟
- بعد از تشییع پیکر روح‌الله خیلی‌ها نزد ما آمدند و از حمایت‌های روح‌الله از آنها حرف زدند. روح‌الله یک فرد مردمدار و مردم دوست بود. او یک خیر به تمام معنا بود و همه این کارها را در خفا انجام می‌داد. روح‌الله برای بسیاری از خانواده‌ها جهزیه فراهم کرده بود. او کمک رسان بسیاری از ایتام بود. او یکی از کسانی بود که همیشه دوست داشت در کارهای خیر پیش قدم باشد. او یکی از حامیان اصلی کمک رسانی به آسایشگاه سالمندان کهریزک بود و خیلی از کارهای دیگری که واقعاً بابت آنها من به وجود او افتخار کرده و می‌کنیم.

* خیلی‌ها می‌خواهند بدانند که روح‌الله چگونه کشته شد؟
- قبل از آن من تقاضایی از همه مردم خوب ایران دارم، تمامی کسانی که روح‌الله را شناخته و می‌شناختند خوب می‌دانند که روح‌الله چقدر معصوم و و مظلوم بود، اما برخی از رسانه‌های خارجی دارند از این موضوع سوءاستفاده کرده و تبلیغات مخرب خود را آغاز می کنند. حرف من به آنها این است که چرا حق را نمی‌نویسند. ۳ جوان در شب حادثه جلوی روح‌الله را می‌گیرند. روح‌الله از ماشین پیاده و شروع به نصیحت آنها می‌کند. روح‌الله به آنها می‌گوید که شما جوان هستید، چرا این کارها را انجام می‌دهید. این حرفها، حرفهای من نیست. بلکه حرفهای آنهایی است که این جنایت بزرگ را انجام داده‌اند.

* چگونه از ماجرا خبردار شدید؟
- ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه شنبه شب بود که من در خانه نشسته بودم که جنازه روح‌الله را به در خانه آوردند و به من گفتند علی بیا که برادرت را زده‌اند. باور کنید در آن لحظه انگار یک سرم ۱۰۰ لیتری به پایم زدند و همه شیره وجودم را کشیدند. شلوار گرمکنی که همیشه در ۵ ثانیه می‌پوشیدم را در ۱۵ دقیقه نتوانستم به تن کنم وقتی جلوی در رسیدم دیدم روح‌الله را به بیمارستان رسانده‌اند. خودم را به بیمارستان و بالای سر روح‌الله رساندم اما دیگر او تمام کرده بود.

* اولین حرفی که بالای سر روح‌الله در بیمارستان زدی چه بود؟
- فریاد کشیدم یا حسین. چون دقیقاً چاقو و خنجر را در گلوی او فرو کرده بودند.

* فکرش را می‌کردی که اینهمه مردم برای مراسم تشییع جنازه روح‌الله به حصارک بیایند؟
- راستش نه. فکر می‌کردم شاید تعداد جمعیت اندکی بیشتر از تشییع جنازه پدرم باشد، اما مردم با حضور خودشان ما را شرمنده کردند که از همه آنها ممنونم.

* از پدرتان گفتید، بیشتر در این باره حرف می‌زنید؟
- حادثه روح‌الله درست دو روز بعد از مراسم چهلم پدر من اتفاق افتاد. ما تازه ۲ روز بود که از سیاه درآمده بودیم که دوباره برای روح‌الله سیاهپوش شدیم، اما این غم برای من با همه غم‌های دنیا فرق می‌کند. من یک عمر برای روح‌الله مشکی خواهم پوشید.

* شنیده‌ایم که هنرمندان برنامه فتیله، یعنی همان برنامه‌ای که آخرین بار روح‌الله در آن حضور پیدا کرد، هنوز از اتفاقی که برای او افتاده متاثر هستند؟
- بله، آنها دیروز به منزل ما آمدند و چنان تحث تاثیر مرگ روح‌الله قرار گرفته بودند که حد و حصری نداشت. آنها با خود عکس‌های روح‌الله و آرین پسر مرا و CD آن برنامه را آورده بودند و به ما دادند و اعلام کردند که بخش‌هایی از آن برنامه را دوباره جمعه تکرار خواهند کرد.

* از آرین گفتید، او این روزها را چگونه می‌گذراند؟
- او هنوز نمی‌داند که چه بر سر عمویش آمده است. او دیروز بهانه می‌گرفت که مادرش او را بر سر خاک برد تا اندکی آرام بگیرد.

* واکنش آرین ۵ ساله بعد از آن برنامه چه بود؟
- او و روح‌الله جمعه به آن برنامه رفتند و خیلی با روحیه به خانه برگشتند. به طوری که آرین همچنان از آن برنامه یک ساعته تلویزیونی برای ما و خانواده تعریف می‌کرد.

* روح‌الله به جز رشته پرورش اندام و قویترین مردان رشته ورزشی دیگری را هم دنبال می‌کرد؟
- بله، او یک والیبالیست بسیار خوب هم بود، بطوری که در تیم والیبال هنرمندان هم بازی می‌کرد.

* قصد نداشتید، دستی برای روح‌الله بالا بزنید؟
- چرا و این مساله را با خود او هم در میان گذاشته بودیم و قرار بود که بعد از مسابقات جهانی گرجستان او را به جمع متاهلین اضافه کنیم.

* شرایط روح‌الله برای مسابقات جهانی گرجستان چگونه بود؟
- او با توجه به مسابقات جهانی گرجستان که شهریور ماه برگزار می‌شد از آمادگی بالایی برخوردار بود و روز به روز هم بر میزان آمادگی افزوده می‌شد و ما امیدوار بودیم که او می‌تواند در گرجستان عنوان شایسته‌ای را برای جمهوری اسلامی ایران به دست بیاورد.

* اینکه می‌گویند روح‌الله می‌خواست در رقابت‌های پرورش اندام شرکت کند تا چه اندازه صحت دارد؟
- بله او قصد این کار را داشت و می‌خواست در پرورش اندام به روی صحنه بیاید که دیگر مرگ به او مهلت نداد.

* حضور مردم را در مراسم تشییع چگونه ارزیابی می‌کنید؟
- مردم ایران مثل همیشه نشان دادند که قدرشناس قهرمانان و پهلوانان خود هستند. این روزها کسانی به خانه ما برای عرض تسلیت می‌آیند که ما را به نوعی غافلگیر می‌کنند. مردم از همه جای ایران به خانه ما می‌آیند از سیستان و بلوچستان، لرستان، بندر گناوه، اصفهان، شیراز و همه شهرهای ایران.

* علی داداشی از این پس چگونه روزگار خواهد گذراند؟
- هنوز نمی‌توانم باور کنم که روح‌الله را از دست داده‌ام. نمی‌دانم که از این پس باید چکار کنم. از خداوند مرگم را هر لحظه آرزو می‌کنم، چرا که بدون روح‌الله زندگی کردن دیگر برای من معنایی ندارد.

* در غم فراغ پدر، روح‌الله چگونه تاب تحمل آورد؟
- روح‌الله آدم روزهای سخت بود. او کسی بود که هرگز ناراحتی‌اش را بروز نمی‌داد، اما از غم پدر به خلوت می‌رفت و برای او گریه می‌کرد و من هم متوجه این کار او می‌شدم، چرا که روح‌الله را من بزرگ کرده بودم.

* از خاطرات با روح‌الله بودن بگویید؟
- یکی از خاطرات خوب من مربوط به مسابقات جهانی قشم می‌شود. او در آنجا با غیرتی مثال زدنی، کاری کرد، کارستان که من آنجا نیز برای او خیلی گریه کردم. او با دستانی پاره مسابقه داد تا به همه نشان دهد که غیرت ایرانی چیز دیگری است. روح‌الله بعد از آن مسابقات پرچم پرافتخار را بر روی شانه خود انداخت و با آن دور افتخار زد تا عظمت ایران و ایرانی را به رخ جهانیان بکشاند.

* تکلیف شاگردان روح‌الله چه می‌شود؟
- تا زنده هستم اجازه نمی‌دهم که چراغ باشگاه روح‌الله خاموش شود. من می‌خواهم ادامه دهنده راه روح‌الله باشم و بتوانم پهلوانهای زیادی را به مردم معرفی کنم. من از این پس مسئولیت بزرگتری بر روی دوش خود احساس می‌کنم و می‌خواهم برای شروع دوباره جوانانی با خصوصیات روح‌الله را پیدا کرده و با آنها کار کنم تا جای خالی روح‌الله کمتر احساس شود.

* برای مردم چه پیامی دارید؟
- من خاک پای این مردم هستم. کف پای آنها را می‌بوسم و برای همیشه سپاسگزار محبت آنها خواهم بود. چرا که آنها روح‌الله را مانند برادر و فرزند خود دوست داشتند و این برای من افتخاری بس بزرگ بود.

* حرف آخر؟
- تشکر می‌کنم از رئیس و نایب رئیس فدراسیون و همه مردم ایران که آمدند و تسلی خاطر ما شدند. آنها بزرگی و عظمت خودشان را نشان دادند و برای همیشه ما را مدیون محبتهای خود ساختند. ضمن اینکه از تمامی رسانه‌هایی که در این روزها حق مطلب را به خوبی ادا کرده‌اند، هم نهایت سپاسگزاری را دارم.


بیوگرافی زنده یاد روح الله داداشی + تصویری از کودکی آن مرحوم و آخرین آرزوی که هرگز محقق نشد.









 یکی از آخرین جمله های روح الله همین چند هفته پیش از تلویزیون پخش شد و دل مردم را آتش زد، روح الله در پاسخ به این سوال مجری برنامه که 'در زندگی چه آرزویی داشتی که بهش نرسیدی' گفته بود:«بغض کرد. اشک ریخت و گفت... کاش مادرم رو می دیدم...»
 


برچسب ها آخرين اخبار داداشي , آخرين اخبار روح الله داداشي , آخرين اخبار قاتلان روح الله داداشي , اتاق داداشي در بيمارستان , اخبار قتل روح الله داداشي , اخرين اخبار در مورد داداشي , اخرين خبر ها در مورد داداش , اخرين خبر هاي داداشي , اخرين وضعيت داداشي , اطلاع در مورد قاتلان روح الله داداشي , اعدام قاتلان روح الله داداشي , بازداشت شدن قاتلان روح الله داداشي , بازيگران در تشيع جنازه داداشي , بازيگران در مراسم داداشي , برادر داداشي , برادر روح الله داداشي , بستگان روح الله داداشي , به ياد داداشي قويترين مرد ايران , بيوگرافي روح الله داداشي , بيوگرافي كامل از داداشي , تاريخ تشيع جنازه داداشي , تاريخ تشيع پيكر داداشي , تشيع جنازه روح الله داداشي , تصاویر روح الله داداشی , تصویر روح الله داداشی , تيشرت روح الله داداشي , جراهات وارده به روح الله داداشي , جزيات قتل روح الله داداشي , جنازه داداشي بعد از دعوا , حكم اعدام قاتل روح الله داداشي , حكم اعدام قاتلان روح الله داداشي , حكم قصاص قاتل روح الله داداشي , خانواده داداشي , خبر روح الله داداشي از زبان خانواده اش , خبر قتل داداشي , خبر قتل روح الله داداشي از تلوزيون , خبر قتل روح الله داداشي از راديو , خبر هاي شايع در مورد قتل داداشي , خبر هاي فوت داداشي , خبر هاي فوت روح الله داداشي , خبر هاي قتل داداشي , خبر هاي قتل روح الله داداشي , خبر هاي كشته شدن روح الله داداشي , خبر هاي مرگ داداشي , خبر هاي مرگ روح الله داداشي , خبر هاي نزاع روح الله داداشي , خبر گزاري - قتل روح الله داداشي , خواهر روح الله داداشي , داداشي در بيمارستان , داداشي در بيمارستان سالم است , داداشی , دانلود فيلم داداشي , دانلود كليپ تشيع جنازه داداشي , در مورد دعوا روح الله داداشي , در مورد روح الله داداشي , در مورد قاتلان روح الله داداشي , در مورد قتل داداشي , در مورد قتل روح الله داداشي , در مورد كشته شدن روح الله داداشي , درباره روح الله داداشی , درباره مرگ روح الله داداشي , درست بودن خبر قتل روح الله داداشي , درست بودن كشته شدن روح الله داداشي , دستگيري قاتل روح الله داداشي , دستگيري قاتلان روح الله داداشي , دعواي روح الله داداشي , روح الله داداشي , روح الله داداشي به قتل رسيده ؟ , روح الله داداشي مرده ؟ , روح الله داداشی , زنده بودن داداشي , زنده ماندن داداشي , زندگينامه روح الله داداشي , زندگينامه كامل داداشي , سنگ قبر داداشي , سياه پوشان در مراسم داداشي , شايعه قتل داداشي , شرح مرگ روح الله داداشي , صحت اخبار روح الله داداشي , صحت اخبار قتل روح الله داداشي , صحت خبر كشته شدن روح الله داداشي , طلبكارهاي داداشي , عكس قاتلان روح الله داداشي , عكس هاي قبر داداشي , عكس هاي قتل داداشي , عكس هاي مراسم تشيع جنازه داداشي , عكسها و خبر هاي داداشي بعد از دعوا , عكسهاي انتقال جنازه داداشي , عكسهاي بازيگران در مراسم خاك سپاري داداشي , عكسهاي بازيگران در مراسم داداشي , عكسهاي تشيع جنازه داداشي , عكسهاي تشييع جنازه روح الله داداشي , عكسهاي جنازه داداشي , عكسهاي جنازه داداشي بعد از دعوا , عكسهاي حادثه روح الله داداشي , عكسهاي در قبر گزاشتن داداشي , عكسهاي روح الله داداشي بعد از دعوا , عكسهاي روح الله داداشي در حال تدفين , عكسهاي قاتل روح الله داداشي , عكسهاي قتل داداشي , عكسهاي قتل روح الله داداشي , عكسهاي محل قتل روح الله داداشي , عكسهاي مسابقات روح الله داداشي , عكسهاي هنرمندان در مراسم به خاك سپاري داداشي , عكسهاي پيك ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تو به من خندیدی! و نمی دانستی من به چه دلهره,از باغچهء همسایه سیب را دزدیدم. باغبان از پی من تند دو ید. سیب را دست تو دید غضب آلوده به من کرد نگاه سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک و تو رفتی و سالهاست هنوز خش خش گام تو تکرار کنان میدهد آزارم و من در اندیشه این پندارم که چرا باغچه کوچک ما سیب نداشت… سیب نداشت…… ◄◄◄◄◄◄◄ آنگاه که غرور کسی رو له میکنی ، آن گاه که کاخ آرزوهای کسی را ویران می کنی ، آنگاه که شمع امید کسی را خاموش می کنی ، آنگاه که بنده ای را نادیده می انگاری ، می خواهم بدانم ، دستانت را به سوی کدام آسمان دراز می کنی تا برای خوشبختی خودت دعا کنی ؟ ◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄◄ به سلامتیِ به سلامتیِ درخت نه به خاطرِ میوه‌ش، به خاطرِ سایه‌ش.◄ به سلامتیِ دیوار! نه به خاطرِ بلندیش، واسه این‌که هیچ‌وقت پشتِ آدم رو خالی نمی‌کنه.◄ به سلامتیِ دریا! نه به خاطرِ بزرگیش، واسه یک‌رنگیش.◄ سلامتیِ سایه! که هیچ‌وقت آدم رو تنها نمی‌ذاره.◄ سلامتیِ پرچم ایران! که سه ‌رنگه شب و روز !که دو رنگه رفیق! که یه‌رنگه.◄ سلامتیه سه تن ناموس و رفیق و وطن◄ سلامتیه سه کس زندونی بی ملاقاتی، سرباز، بیکس◄ به سلامتیِ همه اونایی که دوسشون داریم و نمی‌دونن، دوسمون دارن و نمی‌دونیم.◄ سلامتیِ نهنگ! که گنده‌لات دریاست.◄ به سلامتیِ زنجیر! نه به خاطر این‌که درازه، به خاطر این‌که به هم پیوستس.◄ به سلامتیِ خیار! نه به خاطر «خ»ش، فقط به خاطر «یار»ش.◄ به سلامتیِ شلغم! نه به خاطر «شل»ش، به خاطر «غم»ش.◄ به سلامتیِ کرم خاکی! نه به خاطر کرم‌بودنش، به خاطر خاکی‌بودنش◄ به سلامتیِ پل عابر پیاده! که هم مردا از روش رد می‌شن هم نامردا!◄ به سلامتیِ برف! که هم روش سفیده هم توش.◄ به سلامتیِ رودخونه! که اون‌جا سنگای بزرگ هوای سنگای کوچیکو دارن◄ می‌خوریم به سلامتیِ گاو! که نمی‌گه من، می‌گه ماااااا◄ سلامتیه پلنگ صورتی نه بخاطر رنگش فقط برا آهنگش◄ به سلامتیه عمو جغد شاخدار که با همه گشنگیش بنرو نخورد◄ به سلامتیِ سرنوشت! که نمی‌شه اونو از سر نوشت.. ▪•●●•▪•●●•▪•●●• سالها بود تو را می کردم● همه شب تا به سحرگاه دعا● یاد داری که به من می دادی● درس آزادگی و مهر و وفا● همه کردند چرا ما نکنیم● وصف روی گل زیبای تو را● تا ته دسته فرو خواهم کرد● خنجر خود به گلوگاه نگاه● تو اگر خم نشوی تو نرود● قد رعنای تو از این درگاه● مادرت خوان کرم بود و بداد از پس و پیش● به یتیمان زر و مال و به فقیران بز و میش● یاد داری که تو را شب به سحر می‌کردم● صد دعا از دل مجروح پریشان احوال● ▪•●●•▪•●●•▪•●●▪
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • بهترین هتل های تهران
  • دانلود آهنگ جدید
  • &&‎&‎ بروزترين مرجع دانلود‎ ‎&&&
  • همچیکده
  • بارسايي ها
  • موج مثبت
  • بوی ظهور
  • visa | مطالب زیبا از سرتاسر وب
  • فروشگاه/کار اینترنتی/دانلود برنامه 90
  • عینک
  • مسائل جنسي و زناشويي و آموزشي
  • دانلود آهنگ جدید
  • دانلود آهنگ
  • دانلود آهنگ جدید
  • دستگاه لارجرباکس
  • تبادل لینک
  • دانلود برنامه های چت و یاهو
  • ويژه كاشمريها
  • تخت بادی,سرسره بادی,تشک بادی
  • دوربین مدار بسته
  • همسریابی
  • عکس و کلیپ های بالای 8 1 سال
  • گالری عکس بازیگران
  • دانلود فیلم و سریال روز
  • تبادل لینک هوشمند
  • بزرگترین وب سایت تفریحی
  • فقط با یه کلیک صاحب یه سایت رایگان بشید
  • خنده دار ترین کلیپ ها در بهارفا
  • همه فن حریف
  • معرفی بهترین سایت ها و وبلاگ ها
  • كسب درآمد از اينترنت
  • megamusic
  • تور كيش
  • دانلود فیلم های 18- و آهنگ و عکس
  • طلا و سکه
  • ترانه بیست
  • آواز قو
  • افزايش قد
  • دید و بازدید در وب سایت اهورا 2010
  • +وبگرد+
  • بروز ترین مرجع دانلود
  • فروشگاه نیکو
  • هفته نامه و طنز نامه اینترنتی شکرستان
  • X××××دانلود××××X
  • @@ بیـــــا تو دانـــــلود @@
  • ترانه شاد
  • تبادل لینک رایگان
  • جدیدترین و شادترین اهنگهای ایرانی وخارجی
  • تبادل لینک هوشمند و سریع با تمام سایت و وبلاگ ها
  • بزرگ ترین و برترین پایگاه دانلود انواع موزیك
  • رفاقت تعطیل!
  • بزرگ ترین و متنوع ترین فروشگاه ایران
  • hastidaneshvar
  • چت لينك باكس
  • جوایز میلیونی بگیرید
  • وبلاگ تفریحی
  • معرفی بهترین وبلاگ ها و سایت ها
  • دانلود جديد ترين ها
  • کسب درآمد اینترنتی 100% تضمین شده از سایتهای ایرانی واریز پول به حساب شما مستقیم
  • قرار تنهایی من
  • بازی و سرگرمی
  • لینک باکس گیله وا
  • کسب درآمد قانونی در ایران به شیوه نوین با دریافت پیامک
  • فروش وی پی ان ارزان فقط 2000 تومان تعداد محدود :کلیک کنید:
  • داروخانه اينترنتي
  • حراج اینترنتی همه چیز
  • کار در منزل ، کسب درآمد
  • سیستم پربازدید چت لینک باکس
  • کسب درآمد با 2 دلار در سایت work4lr + کار در منزل
  • کار در منزل با درآمد فوق العاده
  • کار در منزل با درآمد زیاد
  • کسب درآمد میلیونی
  • پسران استقلالی
  • بانک پرفکت مانی همراه با توضیحات
  • سایت یونیورسال
  • سایت بیزینس
  • سایت تکتاز
  • گالری عکس مد پیکس
  • کلوب اس ام اس ایرانیان
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 2273
  • کل نظرات : 348
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 11264
  • آی پی امروز : 108
  • آی پی دیروز : 217
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 1,622
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,277
  • بازدید ماه : 49,416
  • بازدید سال : 1,214,450
  • بازدید کلی : 9,464,167
  • کدهای اختصاصی
    لينکستان

    آپدیت روزانه نود 32
    یوزر و
 پسورد نود 32 شنبه 22 مرداد 90,یوزر و پسورد نود 32 یکشنبه 23 مرداد 
90,یوزر و پسورد نود 32 دوشنبه 24 مرداد 90,یوزرنیم و پسورد نود 32 شنبه 22
 مرداد 90,یوزرنیم و پسورد نود 32 یکشنبه 23 مرداد 90,یوزرنیم و پسورد نود 
32 دوشنبه 24 مرداد 90,آپدیت روزانه نود 32 شنبه 22 مرداد 90,آپدیت روزانه 
نود 32 یکشنبه 23 مرداد 90,آپدیت روزانه نود 32 دوشنبه 24 مرداد 90,یوزر و 
پسورد نود 32,یوزرنیم و پسورد نود 32,آپدیت روزانه نود 32,یوزر و پسوورد 
nod32



     
    تاريخ پنج شنبه 25 شهریور  1390



    15/09/2011

    *

    ESET Smart Security and Nod32 Antivirus

     

     

    پسوردها در ادامه مطلب

    Username: EAV-51046574
    Password: nj586djmk3

    Username: EAV-51047090
    Password: un45hjnsbj

    Username: EAV-51063828
    Password: mvteuctv5k

    Username: EAV-51063877
    Password: mtfchrrker

    Username: EAV-51063901
    Password: dej5r4tkcb

    Username: EAV-51063960
    Password: 3vs7tcnxxa

    Username: EAV-51065654
    Password: jnemxjv6fs

    Username: EAV-51065664
    Password: ev5p8a6jre

    Username: EAV-51065675
    Password: 5mhfc3pedh